Zamówienia i płatności
Zamówienia
Jeśli chcesz zamówić produkt z dostępną ceną, dodaj go do koszyka, następnie w koszyku przejdź do kasy – wybierz sposób dostawy i płatności, po akceptacji otrzymasz automatycznie informacje o realizacji Twojego zamówienia.
Aby zamówić produkty, dla których nie ma podanych cen, prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży: wypełnij formularz kontaktowy przy wybranym produkcie, zadzwoń do nas lub wyślij e-mail z zapytaniem.
Szkolenia
Aby zamówić szkolenie, wyślij zapytanie, korzystając z formularza przy interesującym Cię szkoleniu. Możesz także skontaktować się bezpośrednio z Ośrodkiem Szkoleniowym NaviGate.
Dostępność produktów
Większość produktów oferowanych na naszej stronie znajduje się w magazynie i jest dostarczana w ciągu 1-3 dni roboczych. Pozostałe produkty zwykle dostarczamy w ciągu maksymalnie 14 dni. W przypadku zamówienia urządzeń w niestandardowej konfiguracji, termin realizacji może ulec wydłużeniu. Przy każdym zamówieniu informujemy klientów o dostępności produktu oraz jego czasie realizacji.
Jeśli chcesz ustalić dostępność produktu, zadzwoń do nas lub napisz wiadomość.
Zgłoszenia serwisowe
Aby złożyć zgłoszenie serwisowe, wybierz rodzaj sprzętu, wpisz jego model seryjny, a także wybierz rodzaj usługi lub skontaktuj się bezpośrednio z Centrum Serwisowym NaviGate.
Płatności
Nasi Klienci mogą korzystać z kilku sposobów płatności:
Przelew tradycyjny
Płatności można dokonać przelewem na konto bankowe ING Bank Śląski lub PKO BP.
ING Bank Śląski
74 1050 1445 1000 0090 3234 4609
Odbiorca:NaviGate Sp. z o.o.,
ul. Wadowicka 8a,
30-415 Kraków
PKO BP
42 1020 1068 0000 1602 0338 1316
Odbiorca:NaviGate Sp. z o.o.,
ul. Wadowicka 8a,
30-415 Kraków
Korzystając z płatności przelewem tradycyjnym, w tytule przelewu należy podać numer zamówienia. W razie chęci otrzymania faktury pro-forma, prosimy zawrzeć informację na ten temat w komentarzu do zamówienia.
Przelew powinien zostać zaksięgowany na koncie firmy NaviGate Sp. z o.o. najpóźniej w terminie 7 dni kalendarzowych od potwierdzenia zamówienia. Jeśli wpłata zostanie dokonana w terminie dwóch ostatnich dni, klient powinien powiadomić sklep o zaistniałej sytuacji i przesłać potwierdzenie przelewu na adres e-mail: sklep@navigate.pl
Oferujemy także możliwość płatności poprzez bramkę PayU. Wybierz swój bank i zrealizuj płatność. Transakcję możesz opłacić szybkim przelewem online lub kartą. W ramach PayU, do wyboru są także płatności odroczone (Twisto, PayPo) oraz płatności ratalne.
Po wyborze tej metody płatności i akceptacji transakcji wystarczy, że wyświetlisz kod BLIK w swojej aplikacji bankowej, następnie wpiszesz kod na stronie płatności i potwierdzisz transakcję PINem w aplikacji banku.
Przy odbiorze osobistym
Odbiór osobisty możliwy jest po otrzymaniu informacji o gotowości zamówienia do odbioru. W przypadku odbioru osobistego istnieje możliwość płatności gotówką. Po odbiór zamówienia zapraszamy do siedziby firmy NaviGate Sp. z o.o., pod adresem: Kraków, ul. Wadowicka 8a, wejście D, parter (po wcześniejszym umówieniu), lub w Warszawie: ul. Gościnna 7, 05-082 Blizne Łaszczyńskiego k.Warszawy.