Wsparcie techniczne
Drony
(bezzałogowe statki powietrzne, sensory – kamery do dronów, oprogramowanie)
Geoinstrumenty
(odbiorniki GNSS, kontrolery, tachimetry, sprzęt GIS, oprogramowanie)
Jako nasz Klient, otrzymujesz bezpłatny dostęp do telefonicznego i e-mailowego wsparcia technicznego.
Przed wykonaniem telefonu lub wysłaniem e-maila, aby przyspieszyć cały proces, przygotuj następujące informacje:
- jakiego sprzętu lub oprogramowania dotyczy problem?
- numer seryjny urządzenia lub numer licencji, lub numer faktury zakupowej
W trakcie rozmowy telefonicznej poprosimy Cię o opisanie problemu, z którym się zmagasz. Jeśli preferujesz kontakt mailowy, zawrzyj powyższe informacje we wiadomości.
Jeżeli kupiłeś u nas sprzęt lub oprogramowanie i...
skontaktuj się z naszym działem technicznym. Poprowadzimy Cię krok po kroku, abyś jak najszybciej mógł kontynuować swoją pracę. Nasi specjaliści z działu wsparcia ukończyli certyfikowane szkolenia prowadzone przez specjalistów z Trimble, Spectra Geospatial, DJI Enterprise, Pix4D, Nikon.
Najczęściej zadawane pytania
Potrzebujesz szkolenia?
Chcesz poszerzyć swoje umiejętności konfiguracji sprzętu lub obsługi oprogramowania? Skorzystaj z oferty Ośrodka Szkoleniowego NaviGate! Kompleksowe szkolenie pod okiem ekspertów pozwoli Ci uzupełnić wiedzę techniczną i wziąć sprawy w swoje ręce.