Ubezpiecznie DJI Care Enterprise Basic dla DJI Zenmuse H20T
DJI Care Enterprise Basic - przedłużenie ubezpieczenia dla DJI Zenmuse H20T
Ubezpiecznie DJI Care Enterprise Basic dla DJI Zenmuse H20T
4 438,21 zł
5 459,00 zł
Ubezpieczenie DJI Care Basic
999 w magazynie
Dostępny
Wysyłka
Klucz licencyjny wysyłamy w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00 po zaksięgowaniu wpłaty na konto
Korzystanie z DJI Care jest jeszcze wygodniejsze, gdy wykupisz tę usługę w NaviGate. Jesteśmy bezpośrednim dystrybutorem urządzeń DJI ze statusem Gold Partner, dzięki czemu objęte ubezpieczeniem urządzenie możesz dostarczyć do nas, zamiast do jednego z zagranicznych serwisów DJI. Twoje zgłoszenie obsłużymy w maksymalnie profesjonalny i wygodny dla Ciebie sposób.
DJI Care Basic do kamery DJI Zenmuse H20T – przedłuż ochronę o rok
Dzięki DJI Care Enterprise Basic, zyskasz dodatkowy rok ubezpieczenia. Skorzystać z dokupionego przedłużenia może każdy użytkownik, który posiada aktywną podstawową wersję usługi DJI Care Enterprise Basic, lub usługa wygasła nie dawniej, niż w ciągu 15 dni.
Ubezpieczenie kamery przez kolejny rok – na wszelki wypadek
Zderzenie z przeszkodą, upadek z wysokości, zgubienie sygnału… w przypadku pracy z dronem, wyobraźnia podpowiada różne niechciane scenariusze. Korzystając z DJI Care Enterprise Basic, możesz cieszyć się spokojną głową przez kolejne 12 miesięcy. Ubezpieczenie obejmuje szeroki zakres szkód, w przypadku których możesz wymienić uszkodzone urządzenie na sprawny egzemplarz za niewielką dodatkową opłatą serwisową.
Usuniemy usterkę nawet jeśli wypadek był błędem pilota*!
Szacuje się, że ponad 90% wypadków z użyciem dronów jest wynikiem błędu pilota. Ubezpieczenie DJI Care Enterprise umożliwia wymianę urządzenia nawet jeśli do uszkodzenia doszło bezpośrednio w wyniku błędu pilota drona.
Ubezpieczenie obejmuje również wypadki, których nie pokrywa standardowa Ograniczona Gwarancja Producenta jak np. wypadki podczas lotu w środowisku o wysokich zakłóceniach elektromagnetycznych (linie wysokiego napięcia, stacje nadawcze, przekaźniki), zniszczenia spowodowane zamoczeniem drona, upuszczeniem sprzętu, zniszczenia powstałe w wyniku jego nieprawidłowego transportu czy inne niezamierzone wypadki zaistniałe podczas użytkowania.
*Ubezpieczenie dotyczy sprzętu dostarczonego przez firmę DJI – nie obejmuje natomiast sprzętu innych firm, montowanego samodzielnie przez użytkownika. Ubezpieczenie nie obejmuje również sprzętu, który został zagubiony lub skradziony.
DJI Care – szybka i sprawna wymiana urządzenia
Jako Klient NaviGate, możesz skorzystać z DJI Care na najwygodniejszych warunkach: urządzenie podlegające ubezpieczeniu dostarczasz do naszego Centrum Serwisowego, bez konieczności wysyłania go do zagranicznego serwisu DJI.
Korzystając z DJI Care Enterprise Basic, zyskujesz pierwszeństwo obsługi zarówno kontaktując się z pomocą techniczną, jak i oczekując na wymianę sprzętu. Możesz liczyć na wymianę trybie priorytetowym, za niewielką opłatą. Ubezpieczenie DJI Care Enterprise Basic pozwoli szybko odzyskać narzędzie do pracy, unikając kosztownego zakupu nowego sensora.
Jak aktywować DJI Care Enterprise Basic?
Po dokonaniu zakupu i otrzymaniu numeru karty DJI Care Enterprise Basic, należy przejść do formularza aktywacyjnego na stronie producenta. Do dokonania aktywacji potrzebny będzie numer karty DJI Care oraz numer seryjny urządzenia, które ochrona ma obejmować. Ważne, aby przeprowadzić aktywację nie później, niż w ciągu 15 dni po wygaśnięciu dotychczasowej ochrony.
Jak zgłosić usterkę i skorzystać z ubezpieczenia drona DJI Care?
Krok 1. Zgłoszenie usterki on-line i wysyłka objętego ubezpieczeniem sprzętu do Centrum Serwisowego NaviGate – Złotego Partnera DJI. Należy dołączyć informację o posiadanym ubezpieczeniu DJI Care.
Uwaga! Upewnij się, że przedmioty, które mają zostać wysłane, podlegają zakresowi ochrony DJI Care. W przeciwnym razie DJI ma prawo zażądać od Ciebie odesłania takich komponentów lub odrzucić prośbę o wymianę. Prosimy nie odsyłać żadnych ładowarek ani komponentów poza zasięgiem usługi.
Krok 2. Zapoznanie się z wyceną naprawy dostarczoną przez serwis – na tej podstawie użytkownik decyduje, czy wybiera w pełni odpłatną naprawę/wymianę, czy też korzysta z DJI Care Enterprise Basic.
Krok 3. W przypadku skorzystania z opcji DJI Care Enterprise Basic, użytkownik wnosi zgodną z cennikiem opłatę i otrzymuje sprawne urządzenie lub niezbędne elementy.
Krok 4. Użytkownik otrzymuje sprzęt w trybie priorytetowym, nie ponosi opłat za przesyłkę.
Po zakończeniu usługi, DJI wyśle urządzenie zastępcze lub naprawiony produkt. Dostarczone urządzenie zostanie automatycznie powiązane z DJI Care oryginalnego produktu. Ponadto dziedziczony będzie okres ważności praw serwisowych, a także oficjalny okres gwarancji oryginalnego produktu.
Zakres ochrony w ramach DJI Care Enterprise Basic
Ubezpieczenie DJI Care Enterprise Basic, w przypadku kamery Zenmuse H20T, obejmuje gimbal i aparat (wraz z obiektywem).
DJI Care a okres gwarancji
Oficjalna gwarancja udzielana jest w okresie ważności planu serwisowego DJI Care Enterprise Basic i DJI Care Enterprise Basic (plan 2-letni).
Oznacza to, że tak długo jak mamy DJI Care, mamy również gwarancję producenta. Jeśli przedłużymy DJI Care na trzeci rok, to gwarancję również będziemy mieli na trzeci rok. Nie dotyczy to przypadków, w których DJI Care kończy się wcześniej niż okres gwarancyjny opisany przez producenta.
Ubezpiecznie DJI Care Enterprise Basic dla DJI Zenmuse H20T
4 438,21 zł
5 459,00 zł
Ubezpieczenie DJI Care Basic
999 w magazynie
Dostępny
Wysyłka
Klucz licencyjny wysyłamy w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00 po zaksięgowaniu wpłaty na konto
Zapytanie o szkolenie
Wraz z tym produktem klienci kupują także
Śmigła 2112 High Altitude do drona DJI Matrice 350 RTK
137,40 zł
169,00 zł
Akumulator TB60 do drona DJI Matrice 300/350 RTK
3 129,27 zł
3 849,00 zł
DJI Zenmuse H20 z DJI Care
16 096,75 zł
19 799,00 zł
Śmigła 2110s do drona DJI Matrice 350 RTK
137,40 zł
169,00 zł